tiistai 6. syyskuuta 2011

Tracon2011

Heissan!! Reimu täällä taas kirjottelee, (vuosituhannen postaustauon jälkeen.....)   No mutta sainpas kuitenkin revittyä aiheen jonka otsikkoni jo teille varmaan kanteli~ Kävin tässä viime viikonloppuna Traconissa ja viettelin samalla syntymäpäiviäni(saa onnitella♥) Ihmiset Traconissa olivat aivan ihania ja sain paljon uusia kavereita sekä synttärionnitteluja. Oli aivan mahtava con ja kiitos siitä!♥ Conin jälkeen takaisin Helsinkiin päästyä mulle tuli aivan järkyttävän moinen hinku päästä pelaamaan "Assassin`s greed" peliä, koska vietin koko viikonlopun kyseiseen peliin liittyvän cossiryhmän kanssa ja koska olin täysin ulkona koko asiasta, Pablo piti mulle lyhyen selostuksen jotta ymmärtäisin paremmin. Voitte kuvitella sellaisen huppupäisen salamurhaaja klaanin jonka perässä sipsuttaa neonväreissä räiskyvä ganguro...XD


Tässä näkyy porukkamme~ (kiitos oli aivan mahtava coni♥)







 Tässä on Pablo joka järjesti majoitukseni Hämeenlinnassa ♥Ja tässä Viikonlopun asuni~ oon aika tyytyväinen kyllä:)


Pablon luona pääsin taas pitkästä aikaa moikkaamaan Yukia sekä Muraa;__;♥ niitä on ollu ikävä....

Mura on mun halinalle♥
Yukiiii♥♥

Mutta nyt pitää mennä nukkumaan.... lisää kuvia ja juoruja traconista seuraavassa postauksessa:)

Reimu kuittaa~

2 kommenttia:

  1. NO ET HENGAILLU NELJÄN EZION KANSSA.... XD <3 Kade

    VastaaPoista
  2. nno haista tony vittu........:(((( mut meiän ezio oli kymmenen kertaa parempi ku ykskää muu~

    VastaaPoista